Warto czy nie? || Kosmetyki do makijażu twarzy z Avon


Jakoś nie mogłam się zebrać do recenzowania kosmetyków makijażowych z Avonu, w końcu postanowiłam to zrobić, ale zbiorczo. Niektóre już doczekały się swojej pełnej recenzji i one będą podlinkowane przy danych produktach.

Mam sporo tych produktów, więc dzisiaj przedstawię Wam produkty do twarzy (bez oczu i ust).

AVON BAZA POD MAKIJAŻ

baza pod makijaż avon

Całkiem ciekawy produkt i jednocześnie moja pierwsza baza pod makijaż. Mam jednak z nią pewien problem, konsystencja jest taka, że ciężko mi wyczuć, jaka ilość jest odpowiednia do nałożenia na twarz, niby kremowa i dobrze rozprowadzająca się po skórze, ale jednak coś mi w niej nie pasuje. Nie daje żadnego kolorytu, ale delikatnie wyrównuje powierzchnię twarzy (m.in. wypełniając pory, które akurat u mnie są dość spore). Testowałam ją, nakładając na jedną stronę twarzy. I wiecie co? Po całym dniu nie ma większej różnicy, podkład w miarę tak samo schodził po obu stronach. Teraz znalazłam ją tylko na Allegro, kosztuje ok. 20 zł.

AVON PODKŁAD W MUSIE

avon podkład w musie

Ma przefantastyczną konsystencję, w recenzji porównałam ją do roztapiającej się czekolady. Trzeba mieć do tego podkładu wyczucie i 'nauczyć' się go, wtedy bez problemu pokrywa wszystkie niedoskonałości wręcz stapiając się ze skórą i nie tworząc efektu maski. Pozostawia matowe wykończenie. Cena - ok. 35 zł.

AVON PODKŁAD COLOR TREND

avon podkład płynny true colour

Nie pozostawia matowej skóry, a lekko błyszczącą. To jest po prostu tani, nie nadzwyczajny podkład, porównywalny do tych, które znajdziemy w drogeriach w cenach do 10 zł. Nie wyróżnia się niczym specjalnym, ale spełnia swoje zadania - wyrównuje koloryt cery.

AVON PODKŁAD IDEAL FLAWLESS

podkład avon z pompką ideal flawless

Podkład bardzo wydajny, jednak trzeba uważać z pompką, gdyż możemy się oszukać i wycisnąć za dużo produktu. Ładnie rozprowadza się na skórze, bardzo dobrze kryje, nie robi smug i nie ciemnieje w ciągu dnia. Dodatkowo filtr SPF 15. Cena to ok. 45 zł.

AVON PUDER PRASOWANY COLOR TREND

avon puder w kompakcie z puszkiem

Całkiem solidne opakowania, a na dodatek zawierające gąbeczkę do aplikacji, lubię to, bo najcześciej właśnie ich używam do pudrów zamiast pędzli. Zresztą - w tym przypadku ciężko aplikować produkt pędzlem, bo zwyczajnie jest za mocno zbity. Nie ma co doszukiwać się dodatkowe krycia jako wsparcia dla podkładu, ot raczej aplikowany w celu zmatowienia. Cena? 20 zł.

AVON SYPKI PUDER

avon puder sypki

Ładnie rozświetla twarz po delikatnym przypudrowaniu za pomocą puchatego pędzla. Jest lekko błyszczący, więc sprawdzi się też jako zamiennik rozświetlacza. Nie używam go na co dzień, ale jest ciekawym dopełnieniem makijażu, kiedy już po niego sięgnę. Koszt to ok. 20 zł.

AVON PUDROWE KULKI

avon pudrowe kuleczki kulki meteoryty

Zawsze marzyłam o posiadaniu takich kuleczek. Może nie są to słynne meteoryty, ale i tak byłam ucieszona otrzymując je. Jak się sprawdziły? W sumie bez szału, spodziewałam się czegoś więcej. Nie powiedziałabym, że jakoś szczególnie wyrównują koloryt cery. Ładnie matowią skórę, po nałożeniu podkładu, ale nic więcej. Nie mniej - i tak jest jestem zadowolona z ich posiadania. Kosztują 24 zł w sklepie Avon.
Używacie kosmetyków Avon? Jeśli tak, koniecznie dajcie znać jakie są Wasze ulubione. A jeśli nie kupujecie ich produktów - napiszcie dlaczego!


Stestuj To

Blogerka od 3 lat. Pasjonatka kosmetyków zarówno drogeryjnych, jak i naturalnych. Uwielbia dzielić się przemyśleniami i poradami.

20 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc, to nie przepadam za Avonem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkładu Color trend nienawidzę. Złaził mi miejscami z twarzy i robił plamy :/ Za to polecam tusz do rzęs Winged Out :) U mnie super się sprawdza ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Do kolorowki z avonu podchodzę z dystansem, chociaż tusze mają niezłe. Bardziej preferuję od nich produkty pielegnacyjne, szczególnie maseczki do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych kuleczek poprawiających koloryt cery też się cieszyłam jak głupia, ale po kolejnych użyciach w 100 % twierdzę, że są do bani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam taki mus od Avon ale z serii Luxe :) troszkę zbyt ciemny odcień wybrałam, ale bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam sporo kosmetykow z Avon nie wszytskie mi sie sprawdzaja ale i mam faworyta i jest nim puder w kamieniu juz niedlugo bedzie recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam żadnego produktu z Avon... Jakoś nie mogę się do nich przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś używałam pudru z Avonu, przyznam, że tych produktów z nowej oferty nie znam :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. JA już dawno nie posiadam u siebie kosmetyków z Avon, chyba tylko jedna kredka została ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wolę pudry niż podkłady, ale mam suchą skórę, więc często nie wyglądam po nich dobrze. Najlepszy byłby jakiś puder w kamieniu mocno nawilżający- może kiedyś zrobią taki

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli chodzi o Avon to czasem sięgam po tusze i stale kupuję tam zapachy! Jestem nimi zauroczona i strasznie długo się trzymają, a kosztują stosunkowo niewiele do takiej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za kosmetykami z Avonu. Nigdy nie trafiłam na żaden ciekawy kosmetyk tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś stosowałam produkty z Avon, ale nigdy do makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Od czasu do czasu kupuję, ale wybrane produkty.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kosmetyków do makijażu z AVON nie używam, ale uwielbiam ich perfumy Passion Dance :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno już nie używałam kosmetyków Avon, może czas znaleźć dostawcę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę Chyba zobaczyć ich katalog może na coś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czasami używam kosmetyków Avon ale to raczej kosmetyki do ciala niż kolorówka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ich tusze do rzęs, kredki do oczu (używam od lat) i perełki rozświetlające.

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się ten post? Zapraszam do komentowania i podzielenia się swoją opinią - z chęcią Cię odwiedzę i zobaczę o czym piszesz :)