Newsy ze świata kosmetyków! #1 (8-22.04)

newsy kosmetyczne nowosci blog urodowy kosmetyczny

Witajcie w nowej serii na blogu! W świecie kosmetycznym tyle się dzieje na co dzień, że postanowiłam co 2 tygodnie umieszczać post ze zbiorem newsów z ostatnich 14 dni. Mam nadzieję, że znajdziecie tutaj interesujące Was informacje. Ruszamy z pierwszym postem!

Thylane Blondeau twarzą L'oreal

Post udostępniony przez Thylane blondeau (@thylaneblondeau)

16 letnia francuska modelka, Thylane Blondeau została twarzą marki L'oreal. Wystąpiła wcześniej w wiosennej kampanii Dolce&Gabbana. Będzie reklamowała głównie linię Hydra Genius skierowaną do młodych osób. Weźmie też udział w kampaniach kolorówki i produktów do stylizacji włosów.

Kwiatowy eyeliner

Post udostępniony przez Make Up Forever (@in.love.with.the.make.up)
Znudziły Wam się proste kreski z jaskółką na górnej powiece? Mam dla Was nowy trend w makijażu. Kwiecisty wzór zastępujący znaną nam kreskę. Na wiosnę jak znalazł! Wprawdzie do pracy się tak nie wybierzemy, ale na imprezę sprawdzi się doskonale.

Nowa kolekcja pomadek Kylie Jenner

Post udostępniony przez Kylie (@kyliejenner)

Kylie Jenner zaprojektowała wraz z siostrą Kim Kardashian nową serię pomadek. Kolekcja nazywa się KKW X KYLIE i rządzą w niej odcienie nude! Ciekawa jestem, czy będzie kolejny hit. Jakby nie patrzeć - każdy kosmetyk wypuszczony w świat od Kylie, robi furorę.

I jak? Coś szczególnie Was zainteresowało? Jak Wam się podoba taka seria? Piszcie!


Stestuj To

Blogerka od 3 lat. Pasjonatka kosmetyków zarówno drogeryjnych, jak i naturalnych. Uwielbia dzielić się przemyśleniami i poradami.

24 komentarze:

  1. Widziałam na Snapchatcie zapowiedź kosmetyków Kylie i Kim :D To może wywołać niezłą sensację. Szminki pewnie sprzedadzą się w parę sekund :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak samo będzie jak z poprzednimi produktami :D

      Usuń
  2. Jak ta modelka ma 16 lat, to ja mam 3 - o panie, jest ładna, ale też wygląda bardzo poważnie jak na swój wiek :) Kwiecisty wzór - jestem na tak. Ciekawe jakie te kolory będą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam już gdzieś wcześniej taki kwiatowy wzór zamiast kreski i mega mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że wychodzi nowa seria pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiecisty wzór na powiece spodobał mi się, ale czy ja takie coś będę umiała zmalować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się kwiecisty motyw na powiece =)
    Dużo cierpliwości będzie potrzebne przy wykonaniu ale efekt wynagrodzi wszystko =)

    OdpowiedzUsuń
  7. O pomadkach Kylie już wszędzie huczy, są nieziemskie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post :) ciekawie sie czyta :) www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Myszy do takich nowinek i nowości podchodzą z rezerwą, takie z nas opanowane stworzenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Te kwiaty na powiece cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jestem zachwycona KKW <3 nie mogę sie doczekać, aż je kupie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten makijaz ! Boski !
    klaudiaandmylife.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna jest ta kwiatowa kreska <3
    dałam obs, zapraszam do siebie <3 https://thecryystalship.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten kwiecisty wzór bardzo interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna jest ta Thylane Blondeau!

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham produkty do ust więc interesują mnie pomadki KYLIE JENNER.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello There. I found your post using msn. This can be a perfectly written article. I will be sure to bookmark it and return to learn more of one's useful information. Thanks for the post. I will definitely return. Air Ambulance Service

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się ten post? Zapraszam do komentowania i podzielenia się swoją opinią - z chęcią Cię odwiedzę i zobaczę o czym piszesz :)