Czerwcowe zdobycze + zapowiedź recenzji

Jak dla mnie czerwiec jest dość bogaty w kosmetyki. A to zakupy, a to wygrana. Więc trochę nowości dla mnie wpadło, aż nie mogę się doczekać testowania. :)
Udało mi się dziś odwiedzić Naturę, Rossmanna i Dayli. Hebe sobie odpuściłam, bo bym z torbami poszła dokonując zakupów jeszcze tam.
Chociaż nie powiem, na kilka promocji trafiłam.

Zapraszam ;)


Większości z tych kosmetyków pojawi się recenzja, bo już wiem, że niektóre z nich będą strzałem w dziesiątkę. Również wiem, że jeden z nich to bubel.

Na początek oficjalnie na blogu przyrzekam, że dopóki nie wyrzucę przynajmniej jednego z lakierów - nie kupię kolejnego. Znacznie ogranicza mnie miejsce (przynajmniej dopóki nie kupię półeczki na lakiery, ale te cholerstwa drogie są). Obawiam się, że jeden lakier więcej i torebka nie wytrzyma...


Dobra przejdźmy od jęków ubolewania do zachwytów nad dzisiejszymi (i nie tylko zdobyczami).


Przesyłka od Allepaznokcie, w ramach współpracy (o której TUTAJ) do mojego zamówienia sklep dorzucił 2x naklejki i kilka naklejek/szablonów do robienia wzorków na paznokciach (ja wybrałam sobie 4 i w sumie żałowałam, że nie wzięłam więcej, na szczęście Allepaznokcie mnie uszczęśliwiło).

1. Eliksir ziołowy do włosów łamliwych, zniszczonych oraz farbowanych, Green Pharmacy 7,90zł
(po pierwsze - Wasza zasługa, bo chwaliłyście na blogach, więc chciałam sama przetestować; po drugie - od jakiegoś czasu i tak pokochałam kosmetyki tej firmy) - będzie recenzja
2. Żelowe płatki pod oczy kolagenowe  1,50zł
(podobno ujędrniają o odżywiają, i like it)
3. Lakier do paznokci czarny z drobinkami 3,45zł - będzie recenzja
Lakier do paznokci niebieski z drobinkami 3,45zł - będzie recenzja
(chorowałam na nie od jakiegoś czasu, gdyby nie niebieski lakier Lovely aktualnie na paznokciach to już dawno bym wypróbowała)
4. Blok polerski 2,50zł
(w sumie jeszcze nie wiem czy będzie przydatny, ale miałam wrażenie, że przyda się)
5. Naklejki 3D do paznokci 2,90zł/szt
6. Stempelek do wzorków + ściągacz 1,49zł
(wprawdzie stempelek mam, ale ściągacz jakiś do kitu, ten jest równiutki i pewnie sprawdzi się idealnie)
7. Od lewej: Polerka nabłyszczająca z irchą 1zł
Korektor do lakieru z 3 końcówkami 4,90zł
Radełko do wycinania skórek 1,70zł
W słoiczku - próbka perfumowanego balsamu do ciała Scientific Amore Amore 1zł
8. Szczoteczka do manicure i pyłu 1,45zł
9. Naklejki do frencha 1,75 zł
(miałam dość robienia frencha przy pomocy taśmy)
10. Szablony do malowania wzorków 2,50zł/szt.



A to zamówienie ze sklepu Praktyczna Pani (recenzja sklepu TUTAJ)


1. Sól do stóp BingoSpa 5,95zł
2. Żel pod prysznic BingoSpa Minerały z Morza Martwego, Pu-erh i Magnez 3,55zł - będzie recenzja
3. Arganowy krem pod prysznic z brzoskwinią BingoSpa 7,30zł - będzie recenzja
4. Mleczko kokosowe do kąpieli BingoSpa 12,32 zł - będzie recenzja
5. Szampon Green Pharmacy do włosów suchych 7,17 zł
(ciężko rozczesać włosy po umyciu, ale to jedyny jego minus - będzie recenzja)
6. Krem do twarzy BingoSpa - gratis
7. Lakier do paznokci Astor Fruity Scent bananowy 5,95zł
(bubel jak cholera, smuży, ciężko wysycha, odpryskuje i słabo kryje - nie kupować!)
8. Cienie NYC 794B Riverside Park 7,89zł
(nie są mocno napigmentowane, ale całkiem ładnie wyglądają, niestety nie wytrzymują całego dnia)
9. Świeca zapachowa w szkle Only Love 9zł
(ładny i przyjemny zapach, nawet mojej mamie - przeciwniczce kadzidełek i 'śmierdziuchów' podobał się)
10. Baza L'Oréal Studio Secrets Professional Primer 1,92 zł
(nie używałam baz pod makijaż, a jestem ciekawa jak to zmienia postać robienia make-up'u)



Ten zestawik zapewne znacie, bo wiele z Was też go dostało, czyli próbki od Love Me Green. Choruję na te kosmetyki, chociaż nawet jeszcze nie otworzyłam żadnej próbki. :)



1. Odżywka regenerująca Nivea 6,29zł
(była w promocji, to czemu by nie skorzystać)
2. Matujący krem normalizujący Green Pharmacy ok. 8zł - będzie recenzja
3. Olejek łopianowy Green Pharmacy 4,99zł - będzie recenzja
(czy ktoś ma jeszcze wątpliwości kto powinien zostać ambasadorką Green Pharmacy? :D)
4. Maseczka Efektima 1,89zł - będzie recenzja
5. Saszetka zapachowa Pachnąca Szafa 0,79zł
6. Chusteczki nawilżane Facelle 1,49zł



1. Krem multifunkcyjny na noc Lirene 17,99zł - będzie recenzja
(a co, zaszalałam i sprezentowałam Mamie)
2. Suchy szampon 11,99zł - będzie recenzja
(ciekawe czy się sprawdzi w porównaniu do Batiste)
3. Lakiery:
Biały lakier Wibo 5,99zł
Żółty lakier I love summer Lovely 4,99zł (zielony był super, ten też musi!)
Lakier Clubbing 3,49 zł
4. Szara kredka Lovely 4,99zł
5. Cień do powiek Sensique 3,49zł
6. Maseczka rewitalizująca Marion ok. 2zł - będzie recenzja



Uwaga - teraz się będę chwalić ;)


To, moje Drogie, jest wygrana w konkursie na strefaurody.pl, wystarczyło odpowiedzieć na pytanie "skąd czerpiesz siły natury?" (czy coś takiego) i... zajęłam miejsce główne! (tzn. były wybierane dwie najlepsze odpowiedzi, które otrzymywały właśnie ten zestaw i były nagrody dodatkowe). Ucieszyło mnie to niezmiernie! Zestaw składa się z trzech kosmetyków Kropla Zdrowia z lini medycznej, naklejki (już wylądowała na mojej wlepkowej szafie) oraz torebki prezentowej.
1. Naturalne mydło w płynie do rąk z nanosrebrem i białą glinka - będzie recenzja
2. Balsam do ciała z masłem shea, olejkiem awokado, olejkiem z pestek winogron i borowiną - będzie recenzja
(już trochę testowałam - o-ja-cię! co za nawilżenie!)
3. Krem do stóp z nanosrebrem i urea - będzie recenzja



A tu druga wygrana. Pamiętacie recenzję herbatki Chai Masala ze sklepu TeaClub? (recenzja TUTAJ). Otóż zajęłam drugie miejsce, dzięki czemu otrzymałam kupon 30 zł na zakupy. :)
Wybrałam 3 herbatki i jedną kawę:
1. Herbata Mango Sorbet
2. Kawa Pina Colada
3. Herbata Mate Limona
4. Herbata Dobra Noc


Duże zakupy oznaczają duże denko :D

Ogólnie jestem zachwycona ilością kosmetyków Green Pharmacy w moich drogeriach, myślałam, że zostaje mi zamawianie ich tylko przez internet, a tu tyle radości! Aż nie wiedziałam co brać :)

A jak Wasze zdobycze czerwcowe?

Stestuj To

Blogerka od 3 lat. Pasjonatka kosmetyków zarówno drogeryjnych, jak i naturalnych. Uwielbia dzielić się przemyśleniami i poradami.

18 komentarzy:

  1. Super kosmetyki :) Muszę wypróbować w końcu coś z Green Pharmacy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. woow sporo tego! interesuje mnie Balsam do ciała z masłem shea, olejkiem awokado, olejkiem z pestek winogron i borowiną :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O mamo ile dobroci! Udanych testów! I czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję współprac i wygranych :) fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrząc ile tego uzbierałaś to tylko robię wielkie oczy i myślę sobie "zazdroszczę"! Gratuluję i miłego testowania. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, jestem pod wrażeniem Twoich zdobyczy. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojeju, ale dużo cudowności :) Na prawdę wiele kosmetyków mnie zainteresowało.. Np. krem matujący od Green Pharmacy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o jaaa ale kosmetyków! to będziesz teraz testować :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo , masz co recenzować :D !

    OdpowiedzUsuń
  10. OOOO zaszalałaś haha tyle kosmetyków oo zazdroszczę D

    OdpowiedzUsuń
  11. Masa kosmetyków, i to bardzo fajnych :) bardzo sympatyczny blog, poczytałam, pooglądałam i chętnie będę wpadać częściej dlatego obserwuję :) jeśli masz ochotę zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo tego:D Gratuluję wygranych!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale tego duzooooo, jest co testować. Cieszę się, że będzie recenzja Kremu do stóp z nanosrebrem i urea , ciekawa jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile dobrego ;D
    Miłego testowania ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. No ładnie się tego dobra nazbierało:)
    Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  16. na mnie też czekają takie herbatki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnóstwo Ci się uzbierało. miłego testowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo tego, większości tych kosmetyków nie znam ...

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się ten post? Zapraszam do komentowania i podzielenia się swoją opinią - z chęcią Cię odwiedzę i zobaczę o czym piszesz :)