Jak powstrzymać wypadanie włosów? Zaczynam kurację Trychoxin!

Wypadanie włosów to moja zmora od kilku lat. Dbanie o odpowiednią pielęgnację, czy stosowanie suplementów nie pomaga. Z lekarzami mi nie po drodze, więc próbuję nowości na rynku, mających powstrzymać wypadanie włosów. Tym razem zabieram się za propozycję Trychoxin.

trychoxin kuracja przeciw wypadaniu włosów

W moim zestawie znajduje się szampon wzmacniający włosy oraz pudełko zawierające 12 szklanych fiolek z atomizerem. Każda przeznaczona jest na dwie aplikacje. Zestaw wygląda bardzo profesjonalnie i wiele obiecuje.

Cała kuracja ma zająć 24 dni i jest podzielona na 3 fazy. Ampułki aplikujemy codziennie przez 6 dni i robimy dzień przerwy.

Faza I - zapobieganie nadmiernemu wypadaniu włosów
Faza II - wspomaganie włosów do odrostu
Faza III - wzmocnienie zakotwiczenia włosów

Szczegółowy opis każdej fazy znajdziecie na stronie Trychoxin.

trychoxin kuracja przeciw wypadaniu włosów

Skład jest bardzo bogaty. Znajdziemy w nim takie składniki jak:
  • Kwas oleanolowy - zmniejsza produkcję dihydrotestosteronu (DHT, DHT jest główną przyczyną utraty włosów) poprzez hamowanie 5-alfa-reduktazy) 
  • Apigenina – zwiększa mikrokrążenie w skórze głowy, umożliwiając lepsze przenikanie substancji aktywnycH do mieszka włosa
  • Arginina – odżywia cebulki włosów, pozostawia włosy miękkie i wygładzone
  • Biotyna – zawiera niezbędną dla włosów siarkę, wpływa na prawidłową kondycję skóry głowy, przywraca włosom połysk, miękkość, elastyczność
  • Witamina PP – umożliwia optymalną gospodarkę wodną skóry głowy. Zapobiega wypadaniu włosów
  • Vanillyl Butyl Ether – poprawia mikrokrążenie krwi poprzez rozszerzenie naczyń krwionośnych. Znacznie ułatwia dostarczanie substancji odżywczych do mieszków włosowych i zapewnia odpowiednie dotlenienie
  • Peptide biotynylo-GHK – poprawia zakotwiczenie włosów dla lepszego „ukorzenienia” na skórze głowy. Spowalnia wypadanie włosów poprzez wydłużenie fazy anagenowej
  • Ekstrakt z imbiru – łagodzi podrażnienia skóry głowy.

Jestem podekscytowana rozpoczęciem kuracji Trychoxin. Obawiałam się, czy produkt nie obciąży włosów, ale okazuje się, że nic takiego nie ma miejsca. Włosy zachowują świeżość przez taką samą ilość czasu, jak przed zastosowaniem kuracji.

Na dodatek już teraz mogę powiedzieć, że płyn w ampułkach, jak i szampon mają przepiękny zapach!

trychoxin kuracja przeciw wypadaniu włosów

Co do szamponu, bardzo zdziwiła mnie jego rzadka konsystencja, ale dzięki temu genialnie się pieni. Bardzo dobrze domywa włosy, no i jak już wspomniałam - cudownie pachnie. Bardzo umila to czas mycia.

Na pewno w połowie kuracji napiszę czy już widzę efekty stosowania kuracji przeciw wypadaniu włosów Trychoxin i na zakończenie oczywiście opiszę ostateczne rezultaty. Koniecznie śledźcie moje media społecznościowe, do których linki macie na górze, po prawej.

A jak Wy walczycie z wypadającymi włosami? A może taka przypadłość Was nie dotyczy? Koniecznie napiszcie w komentarzach!

Stestuj To

Blogerka od 3 lat. Pasjonatka kosmetyków zarówno drogeryjnych, jak i naturalnych. Uwielbia dzielić się przemyśleniami i poradami.

17 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem jak ta kuracja się u Ciebie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycający skład. Mam nadzieję, że będzie Ci dobrze służyć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam zatem na recenzję z efektami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na recenzję z ostatecznymi efektami i trzymam kciuki, żeby była widoczna różnica.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety wypadają mi włosy :( szukam dobrego specyfiku aby to zniwelować chociaż w niewielkim stopniu ;)
    Czekam na efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szczęście nie narzekam na wypadające włosy pomimo ciąży, regularnie stosuje wcierki, lubię też pokrzywę i skrzyp :) Ciekawa jestem jak u ciebie wypadnie ta kuracja, czekam na relacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawił mnie ten szampon ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale trafiłaś u mnie z postem :D Ostatni zważyłam u siebie taki właśnie problem. :< Puki co stosuję jantara, ale jak nie pomoże, to może skuszę się na ten Twój produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe czy podziałałoby na mojego męża, bo ma długie, więc tym bardziej mu zależy. Trzymam kciuki za udaną terapię! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem jakby podziałało na mnie.
    Kiedyś miałam piękne gęste włosy a teraz...
    Masakra. wszystkie badania porobione i nic..
    Chyba kupię ten zestaw, bo widzę juz po raz kolejny ze komuś pomógł :)
    PS bardzo fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, już zamówiłam :D Włosy wypadają mi garściami i próbuję wszystkiego, a skoro mówisz że to działa, to czemu nie kupić

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że terapie przyniesie skutki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! chyba wypróbuję ten specyfik. Myślałaś może o swoich gadżetach promocyjnych? Podobam mi się twoja stylistyka i myślę, że mogłabyś zrobić ciekawe wzory na koszulki. Sama bym taką kupiła.

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się ten post? Zapraszam do komentowania i podzielenia się swoją opinią - z chęcią Cię odwiedzę i zobaczę o czym piszesz :)