Relacja z targów Beauty Days w Nadarzynie 2017


W weekend 19-21 maja odbyły się targi Beauty Days i towarzyszący im Meet Beauty dla blogerów. Ja uczestniczyłam tylko w targach i muszę przyznać, że to były do tej pory najlepsze targi, w jakich miałam okazję brać udział! Było całkiem sporo interesujących wystawców, ale najciekawsze były wydarzenia towarzyszące. Każdy dzień dosłownie obfitował w pokazy, spotkania i konkursy.

Hala targów | Beauty Days

Z ciekawszych wystawców na targach pojawiły się takie firmy jak: Indigo, Inglot, Gosh, Pierre Rene, Ecocera, Golden Rose, Melli Care, Orly, Sylveco, Vipera, Vianek, Verona, Yope, NeoNail, Glov, Sylveco, Yope, Chiodo, Vabun.

W piątek miałam okazję nawet widzieć Radosława Majdana, na jego stoisku z perfumami Vabun. Oczywiście ja, jak to ja, wstydziłam się podejść, żeby zrobić zdjęcie. A warto by było mieć zdjęcie z właścicielem marki, której miałam okazję testować produkty ;)

Stanowisko Vabun| Beauty Days

Z racji, że nie uczestniczyłam w Meet Beauty, miałam okazję wziąć udział w piątkowych wykładach.

  • Patent na piękno – Innowacje i trendy we współczesnej kosmetologii Karolina Bazela, Szef Laboratorium NaukowegoLirene.
  • Prezentacje nowości oraz szkolenie w zakresie prawidłowej aplikacji i konserwacji rzęs Eylure Anna Wiśniewska Eylure London.
  • Oczyszczanie. Lidia Łodzińska – Szafrańska firma Tołpa.
  • Innowacja Nail Art od NeoNail. Prezentacja stylizacji paznokci przy użyciu najnowszego produktu NeoNail. Wykonanie zdobienia krok po kroku. Prowadzi Daria Kaleta – Kudrycka.
  • Jak realizować kampanie na blogach? Wykład dedykowany osobom z działów marketingu i PR. Poprowadzi Anna Pytkowska, Sieć reklamy na blogach BLOGmedia
Ja zdecydowałam się na wykłady Tołpy i NeoNail. Szkoda, że frekwencja była niska, bo były niesamowicie ciekawe.

Wykłady NeoNail | Beauty Days

Było również kilka znanych osób. Edyta Górniak pojawiła się na piątkowym otwarciu targów, a Red Lipstick Monster i KatOsu odpowiadały na pytania uczestników wydarzenia, a także były jurorkami w konkursie na makijaże Inglot. Przyznam, że nie spodziewałam się, że KatOsu jest taka niziutka! :)

Bitwa na pędzle Inglot, po prawej Katosu i Red Lipstick Monster | Beauty Days

Pojawiła się również Maja Sablewska, fryzjerzy Wierzbicki i Szmidt, Patricia Gucci, Natalia Siwiec, Adrianna Grotkowska. Widziałam nawet Hanię, prowadzącą sklep.hania.com.pl.

Maja Sablewska | Beauty Days

Patricia Gucci | Beauty Days

Patricia Gucci | Beauty Days

Stanowisko WS Academy | Beauty Days

Wśród wydarzeń towarzyszących ciekawsze były: 
  • Koreańska pielęgnacja oraz makijaż z dermokosmetyczną marką Dr.G oraz youtuberką Adrianną Grotkowską
  • Pokaz bezinwazyjnego odmładzania skóry i modelowania sylwetki – Beauty Style Club Mokotów
  • Instytut Bio Pigments – pokaz makijażu permanentnego
  • Mistrzostwa Stylizacji Paznokci INDIGO Nails
  • Bitwa na Pędzle z firmą INGLOT w jury zasiądą m. in. Red Lipstick Monster i KatOsu
Zobaczcie pozostałe zdjęcia z relacji!

Bitwa na pędzle Indigo | Beauty Days


Stanowisko Ptak Fashion | Beauty Days

Pokaz makijażu permanentnego.

Piękna stylizacja! Jestem zauroczona!

Stanowisko Naturals Pharm| Beauty Days

Stanowisko Gosh| Beauty Days

Stanowisko Mokosh| Beauty Days

Stanowisko Indigo | Beauty Days

Koniecznie napiszcie, czy byliście na targach i jakie są Wasze przemyślenia po nich!

Zapraszam również na filmową relację z targów:


Stestuj To

Blogerka od 3 lat. Pasjonatka kosmetyków zarówno drogeryjnych, jak i naturalnych. Uwielbia dzielić się przemyśleniami i poradami.

14 komentarzy:

  1. Żałuję, że nie mogłam dotrzeć...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie byłam ale kurczę wyglądo to naprawdę ciekawie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wszystko było zorganizowane, żałuję że nie dałam rady, ale może za rok się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety nie miałam jak, mimo że planowałam, okazało się że miałam 21 komunię. Miał być wyjazd na 3 wyszło nic, ja musiałabym jechać z synkiem, więc dla mnie na jeden dzień to katorga byłaby :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie jest móc uczestniczyć w takich Targach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji uczestniczyć w tego typu Targach :)

    www.worldbysabina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Musiało być super! Zawsze żałuję, że mnie nie było na takich wydarzeniach, gdy widzę tego typu relacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do tej pory brałam udział tylko w Targach Książki, ale te również wydają się być rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie pojechałam na beauty days, bo strasznie zniechęciło mnie Beauty Forum 2017 - nie było tam gdzie nosa wcisnąć, za duszno, za ciasno, za głośno :) W samym Meet Beauty jednak bardzo chciałabym wziąć udział któregoś dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. było 5 razy spokojniej niż na Beauty Forum, aż byłam zaskoczona, że nie ma takich tłumów :)

      Usuń
  10. What an interesting post! Fantastic!
    xo
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam być, ale niestety w tym nie odpowiadał mi termin...
    Ale w przyszłym mam nadzieję, że się wybiorę. ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy na takim czymś nie byłam. Wygląda ciekawie. A stylizacja na czerwono ze skrzydłami- mega.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie wydarzenia. Chętnie bym poszła, mimo, że moda i uroda to nie moja bajka ;p Takie eventy dają człowiekowi szerszą perspektywę i czasem pozwalają zapoznać się z czymś całkiem nowym :)

    Pozdrawiam :)
    Nadrabiająca

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się ten post? Zapraszam do komentowania i podzielenia się swoją opinią - z chęcią Cię odwiedzę i zobaczę o czym piszesz :)