Błyszczyk, który się nie klei! || Vollare Glamour Lip Gloss

Kiedyś używałam błyszczyków namiętnie, potem przerzuciłam się na pomadki. Aktualnie używam i jednych, i drugich. Z tym, że błyszczyki zwykle kleją usta, włosy i wszystko dookoła. 

Ale nie ten!

błyszczyk vollare verona usta makijaż makeup lipgloss
Błyszczyk który się nie klei.


Błyszczyk do ust Glamour Lip Gloss Vollare Cosmetics nadaje ustom intensywny kolor i niepowtarzalny blask. Zachwyca wyjątkowymi odcieniami i przyjemnym zapachem. Pielęgnuje usta, sprawiając, że są one bardziej miękkie i elastyczne. Specjalnie opracowana nieklejąca się formuła zapewnia przyjemną aplikację i długotrwały efekt.
W standardowym, plastikowym i przezroczystym opakowaniu mieści się 10 ml produktu.

Aplikator jest płaski i lekko giętki, można nim w miarę prezycyjnie zaaplikować produkt.

błyszczyk vollare verona usta makijaż makeup lipgloss
Płaski aplikator błyszczyka.

Co o samej aplikacji i noszeniu? Otóż przede wszystkim zaskakuje zapach - jest delikatny i bardzo przyjemny, może nawet lekko cukierkowy.

Tak jak już wspomniałam w tytule, błyszczyk w ogóle się nie klei. Sprawia to, że jest komfortowy w używaniu. Na pewno znacie sytuację, w której wychodzicie na dwór, wiatr wieje z każdej strony, a wszystkie wasze włosy lądują na ustach. Mało przyjemnie. W przypadku tego produktu ten problem nie istnieje.

błyszczyk vollare verona usta makijaż makeup lipgloss
Błyszczyk, który nie wysusza ust.

Co z trwałością? Tutaj raczej typowo dla błyszczyków. Ani nie ścierają się po 10 minutach, ani nie wytrzymują 3 godzin. Po prostu z czasem zanika, przy jedzeniu i piciu szybciej, W końcu to błyszczyk, od niego nie wymagamy tak dużo. Liczy się ładny wygląd i komfort noszenia. Aha, zapomniałabym - ten błyszczyk nie wysusza ust!

błyszczyk vollare verona usta makijaż makeup lipgloss
Błyszczyk z efektem mokrych ust.


A jak wygląda na ustach? Daje ładne, lekko różowe zabarwienie i efekt mokrych ust.

Możecie go kupić oczywiście w Hebe.
błyszczyk vollare verona usta makijaż makeup lipgloss

Dajcie znać, czy używacie błyszczyków - może stawiacie tylko na pomadki? Piszcie!

Stestuj To

Blogerka od 3 lat. Pasjonatka kosmetyków zarówno drogeryjnych, jak i naturalnych. Uwielbia dzielić się przemyśleniami i poradami.

23 komentarze:

  1. Właśnie to klejenia się powoduje, że nie znoszę błyszczyków...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś też namiętnie używałam błyszczyków, teraz wolę matowe pomadki. Nie noszę błyszczyków nie tylko dlatego, że sie kleją, ale też dlatego, że nie przepadam za błyskiem na ustach ;)
    Aczkolwiek ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak się nie klei to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo nie lubię błyszczyków i nie sądzę, żeby kiedykolwiek zmieniło się moje nastawienie do nich...
    Dobrze, że ten się chociaż nie klei ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wygląda na ustach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z powodu długich włosów, które uwielbiają kleić się do błyszczyka, na dłuższą chwilę dałam sobie spokój z tymi kosmetykami (choć je lubię:) Postawiłam na balsamy nawilżające.
    Ten błyszczyk wygląda przepięknie na ustach i jeśli faktycznie się nie klei,to chyba ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny produkt szkoda ze nie mam do niego dostepu chetnie bym go przygarnela. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za błyszczykami, nie przekona mnie nawet ich nie klejenie się :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mnie zaciekawiłaś tym błyszczykiem, mimo że wole pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zniechęcona do błyszczyków właśnie przez klejenie, dlatego wole matowe pomadki :)

    http://nouw.com/roszakmagda

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej, jak się nie lepi i nie wysusza, to ja go chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie używam błyszczyków, ani ogólnie nie maluję ust. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używam błyszczyków, no chyba że jakiś mnie mile zaskoczy. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładnie się prezentuje
    błyszczyk Joko też jest fajny i się nie klei do ust

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja własnie nie lubię błyszczyków dlatego, że się kleją XD

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie spróbuję, piękny kolor. Musi być mój :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się ten post? Zapraszam do komentowania i podzielenia się swoją opinią - z chęcią Cię odwiedzę i zobaczę o czym piszesz :)