Nie taki diabeł straszny... || Aliexpress - lakier hybrydowy i błyszczący pyłek.

Zdarza się - jak wielu nam - znaleźć coś fajnego i taniego na Aliexpress, ale co poradzić, gdy ceny są na tyle kuszące, że trudno im się oprzeć?

Dzisiaj pokażę Wam lakier hybrydowy HNM i pyłek do zdobień. Zapraszam!

lakier hybrydowy



OPAKOWANIA

Lakier HNM mamy zamknięty w buteleczce o pojemności 8 ml. Pędzelek jak i nasadka są bardzo wygodne w użytkowaniu, szkoda, że nie opakowaniu nie ma nigdzie zaznaczonego koloru i trzeba za każdym razem odkręcać, aby go sprawdzić.

Pyłek został zamknięty w saszetce, którą przy pierwszym użyciu należy rozciąć u góry, znajduje się tam zamknięcie takie jak w torebkach śniadaniowych. Wprawdzie ja część przesypałam do odkręcanego przezroczystego pojemniczka, aby wygodniej było mi nakładać pyłek, jednak zanim to nastąpiło - saszetka wypadła mi z rąk i część rozsypała się na podłodze. Posprzątanie nic nie dało - aktualnie w całym domu wszystko się błyszczy włącznie z dywanami, bo bardzo się rozniósł. Chyba jest gorzej niż po paczce mikołajkowej od Terii, gdzie z pudełeczka zaatakował mnie brokat (nie, nie wypominam Ci tego <3).

pylek syrenka

pylek syrenka


CENY

Lakier kupiłam tutaj w cenie ok. 6 zł, oczywiście dostępny jest wybór kolorystyczny;
a pyłek tutaj, który kosztował ok. 4,35 zł. Jest określony jako syrenka, ale dla mnie to bardziej brokat, syrenkowy powinien być chyba mocniej zmielony. W aukcji są różne kolory, ja wybrałam biały uznając, że jest najbardziej uniwersalny.

lakier hybrydowy

JAK SIĘ SPRAWUJĄ?
Lakier nakładałam na bazę/top 2w1 z Semilac (mimo, że na niej się bardzo kurczą wszystkie lakiery, ale jeszcze się nie dorobiłam innej) i przyznam, że już jedna warstwa wyglądała całkiem dobrze, ale tradycyjnie nałożyłam 2. Nie było problemu z utwardzaniem, spokojnie trzymał się 2 tygodnie do czasu zmiany hybryd na inne.

Pyłek nakładałam na nieprzemyty cleanerem top (również ten 2w1 Semilac) za pomocą pacynki do cieni (której już chyba rzadko kto używa w makijażu). Żadnych problemów nie napotkałam, wszystko pięknie się przyklejało i na koniec nałożyłam również top.

manicure

manicure

Całość wygląda nienajgorzej, więc myślę, że warto czasem dać szansę chińskim produktom. ;)

Jeśli spodobał Ci się ten post - skomentuj na dole
i odwiedź moje media społecznościowe!

      


Przy okazji zapraszam Was na mój pierwszy film na Youtubie, będzie mi miło jeśli wspomożecie moje początki filmowe dając suba, komentarz i łapkę w górę, jeśli macie swoje kanały - piszcie!


Stestuj To

Blogerka od 3 lat. Pasjonatka kosmetyków zarówno drogeryjnych, jak i naturalnych. Uwielbia dzielić się przemyśleniami i poradami.

30 komentarzy:

  1. Też mam pyłki z alie i je lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja lubię takie brokarowe akcęty na pazurkach.
    PS.Zapraszam do rejestracji bloga: Biblioteka urody - spis blogów kosmetycznych

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten efekt. Nadaje całości "tego czegoś" :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt końcowy jest świetny! Ja się nie boję ryzykować i na pewno kiedyś skuszę się na hybrydy z Ali :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I prawidłowo, zwłaszcza, że ta już przetestowana i nie robi krzywdy ;)

      Usuń
  5. Bardzo fajnie wyszło to zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny efekt :) Nigdy nie stosowałam lakierów z tej firmy, ale chyba się na nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor, mam trudną płytkę paznokcia i mi szybko odpadają, dlatego wątpie czy lakier z tej firmy spisał by się na moich paznokciach..
    Pozdrawiam, shikatemeku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto nałożyć primer pod hybrydy? U mnie trzymają się bez zarzutu, bo bez niego też odpadały.

      Usuń
  8. nie znam ten firmy, ale lakier ma bardzo fajny wygodny pędzelek. Świetnie wyszły Ci te paznokcie ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też mój pierwszy lakier jeśli chodzi o HNM, ale świetnie się spisał:)

      Usuń
  9. Wygląda całkiem dobrze ;) długo czekałaś na przesyłkę? ;)
    favcosmeticsbymaksi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, śliczne pazurki! ja też zamawiam na ali:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Można tam trafić świetne rzeczy :)

      Usuń
  11. Wyglądają pięknie, jak Semilac :). Napisz koniecznie jak z trwałością :)
    POZDRAWIAM.
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka sama jak lakierów ze znanych marek, nie ma różnicy :)

      Usuń
  12. Jak za taka cenę produkty te robią wrażenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, kto by pomyślał, że są z Chin :)

      Usuń
  13. Jaki ładny kolorek! A powiedz mi, jak z trwałością tego lakieru? Ja używam tylko z Semilaca i Neonail i chyba bałabym się spróbować chińskiego produktu. Dobrze zasycha, nie rozwarstwia się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli miałby wady - napisałabym o tym :) jakbym nie wiedziała, że to chiński lakier to bym nawet nie przypuszczała, że stamtąd pochodzi. Ma bardzo ładne krycie, utwardza się bez problemu, normalnie się go zdejmuje. :)

      Usuń
  14. Jednak wolę sprawdzone produkty, sama pracuję na semilacach i ich jakość jest nie do podrobienia ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby racja, ale np mi Semilac się szybciej i bardziej kurczy przy nakładaniu niż ten HNM :)

      Usuń
    2. ja akurat nie mam z semilackiem żadnych problemów więc nie wiem jak to może wyglądać

      Usuń

Spodobał Ci się ten post? Zapraszam do komentowania i podzielenia się swoją opinią - z chęcią Cię odwiedzę i zobaczę o czym piszesz :)