Mix linków - wyszperane w sieci

W otchłaniach internetu można znaleźć rzeczy przydatne, ciekawe, śmieszne, zmuszające do refleksji. I właśnie w tej serii chciałabym zamieszczać to co czeluści webowe wypluły na mój ekran.

Zapraszam!


Youtube to kopalnia porad, instrukcji, zabawnych kotów (które kocham :D) i w sumie wszystkiego co można nagrać, spędzam tam dużo czasu, głównie oglądając osoby, które subskrybuję, ale czasami portal zaproponuje mi coś ciekawego. I tak trafiłam na DIY paletki magnetycznej na cienie, uważam, że wygląda ślicznie w wykonaniu autorki, a możliwość doboru jej kolorów według naszego gustu jest totalnie na plus.

Temat współprac z blogerami i vlogerami to dość głośny temat, ile osób tyle opinii, polecam osobom hejtującym takie działania (ale oczywiście nie tylko im) zdanie na ten temat wypowiedziane przez Martina, czyli film pod tytułem "Sprzedałem się".

Uwielbiam oglądać tutoriale przedstawiające zdobienie paznokci, mój Instagram chyba o tym wie, bo zaproponował mi cudowny kanał, który zbiera w formie krótkich filmików właśnie malowanie paznokci, koniecznie zajrzyjcie do nailsvidart - zakochacie się!
.
Chcecie zgłodnieć? Wystarczy, że wejdziecie na Instagram cakes lub cakesvideo. Coś przesmacznego!

Kretka pokazuje jak zrobić makijaż oka w 4 sekundy, ciekawa alternatywa.

Jeśli lubicie bawić się w tworzenie czegoś od zera - idealna strona dla was znajduje się tutaj, jest to kopalnia postów i blogów z tutorialami DIY.

I poznajcie Gimo, kota z największymi oczami. Oddałabym mu nerkę, gdyby tylko poprosił.

Zobaczcie też jak McDonald's trolluje Burger Kinga za pomocą drogowskazów na drodze ;)

A na koniec wzruszająca reklama Kleenex.

A co wy ciekawego wynalazłyście w sieci ostatnio? Piszcie!

Stestuj To

Blogerka od 3 lat. Pasjonatka kosmetyków zarówno drogeryjnych, jak i naturalnych. Uwielbia dzielić się przemyśleniami i poradami.

3 komentarze:

  1. Kot z największymi oczami - pędzę zobaczyć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Film jeden nie chce mi się otworzyć, ten "guru makijażowy" huehuehue :D.
    Ale pierwszy filmik super! Kurde, jak będę miała czas to chyba sobie taką ogarnę :D

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się ten post? Zapraszam do komentowania i podzielenia się swoją opinią - z chęcią Cię odwiedzę i zobaczę o czym piszesz :)