Kosmetyki do zjedzenia! Przegląd cudownie pachnących produktów!

Czasami oglądając kosmetyki, widząc ich opakowania i zapachy aż ślinka cieknie. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kilka cudeniek znalenionych w sieci, aż się proszą o kupienie i testowanie!



 Balsam do ust o zapachu słodkiej gruszki (Lip butter pear) 15 ml
 Puder do kąpieli NEKTARYNA
 Farmona Magic Spa Cherry Craziness olejek do kąpieli
 
Dyniowe masło do ciała (Pumpkin Body Butter) 150 ml
BOMB Cosmetics Mydło 3 w 1 Mandarynkowe Sny 
 Miodowe mleko do kąpieli 300g
Dairy Fun Strawberry kremowy żel pod prysznic i do kąpieli
 Naturalne mydło z kruszonymi migdałami i masłem Shea dla Kobiet 3x50g
Click for enlarged view
 Click for enlarged view
 Click for enlarged view




I co myślicie o takich kosmetykach? Skuszone? ;)

Jakich produktów używałyście ostatnio o pięknych zapachach? Piszcie!

Stestuj To

Blogerka od 3 lat. Pasjonatka kosmetyków zarówno drogeryjnych, jak i naturalnych. Uwielbia dzielić się przemyśleniami i poradami.

15 komentarzy:

  1. Ja zakochałam się w zapachu kremu do ciała z masłem mango planeta organica :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam owocową serię Delii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zapachowe kosmetyki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuszą mnie masła Body Shop :)
    a obecnie stosuję wiśniowo-porzeczkowe Tutti Frutti, ładnie pachnie ta seria :)

    OdpowiedzUsuń
  5. znam tylko mleko do kąpieli TSSS, a kusi mnie żel o zapachu grejpfruta <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że cudownie by było się w takim kąpać ^^

      Usuń
  6. Pychotka! Takie kosmetyki stworzone dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mydło o zapachu mandarynek mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Balsamy do ust również często zjadam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie cudownie pachnące kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  10. Super są "jedzeniowo" pachnące kosmetyki, czyli jakieś ciasteczkowe, piernikowe itp., chociaż owocowe też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam! Też uwielbiam pięknie pachnące kosmetyki, chyba jak każda z nas :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja miałam niedawno masło do ciała Bielendy o zapachu wiśniowym, chciało się go jeść przy smarowaniu :P

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się ten post? Zapraszam do komentowania i podzielenia się swoją opinią - z chęcią Cię odwiedzę i zobaczę o czym piszesz :)