Allepaznokcie - biały lakier pro z drobinkami

Na ten lakier patrzyłam już jakiś czas, byłam ciekawa tego efektu na paznokciach. No i mamy 2w1 - nie trzeba oddzielnie bawić się lakierem i ozdobami, tylko nakładamy - i mamy.

Jak się sprawdził?




Lakier kusi białym kolorem (chociaż dla mnie wygląda jak niebieskawy) z niebieskimi drobinkami.

Na stronie producenta wygląda tak:


Przyznacie, że efekt na tipsie wygląda świetnie? Nic dziwnego, że lakier mnie skusił.

Jeśli chodzi o samo malowanie - zero problemu, pędzelek jest wygodny, lakier łatwo się rozprowadza - super!



A efekt po nałożeniu drobinek? No cóż. Tu jestem trochę zawiedziona. Pędzelek nie nabiera ich dużej ilości, tak więc na zdjęciach niżej zobaczycie 3 warstwy. Z każdą kolejną jest lepiej, bo drobinki znajdujące się na pędzelku 'zahaczają' a o te, będące już na paznokciu i łaskawie przechodzą na wcześniej nałożoną warstwę.

Całość wygląda naprawdę dobrze, ale wolałabym aby drobinek było więcej, żeby uzyskać takie efekty jak na zdjęciu poglądowym ze strony sklepu.

Ostatecznie - zakupu nie żałuję. Lakier w końcowym efekcie wygląda ładnie i ma naprawdę świetną trwałość (trzyma się już czwarty albo piąty dzień), drobinki nie odpadają, sam lakier też nie odpryskuje (nie nakładałam żadnego top coatu).



Cena? Aktualnie 3,45 zł (w regularnej - 6,90zł)

Kupić można go tutaj: Allepaznokcie








43 komentarze:

  1. No zdjęcia na stronie sklepu rzeczywiście daje mega efekt. Ja właśnie kupiłam sobie bezbarwny lakier i planuje sama zrobić lakier z drobinkami, bo mam masę ozdób, których nie chce mi się nakładać na paznokcie, bo to bardziej uciążliwe, a przemalować lakierem dużo łatwiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to większa radocha samemu zrobić takie zdobienie :)

      Usuń
  2. Fajny efekt chociaż ja też wolę jak drobinek jest troszeczkę więcej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się bardzo;)Żeby efekt był taki jak u producenta trzeba nałożyć więcej warstw(ponoć 7 koleżanka pisała ostatnio o tym na blogu).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba bym oszalała zmywając 7 warstw :D

      Usuń
  4. Efekt całkiem fajny,ale trzeba by kilka warstw nałożyć,żeby było idealnie jak na obrazku z allepaznokcie...albo nałożyć białą bazę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z bazą pokombinuję, bo właśnie kupiłam :)

      Usuń
  5. nigdy nie miałam takiego lakieru:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie miałam takiego lakieru:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie podoba mi się, może jakby było więcej tych drobinek efekt byłby lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno ilość drobinek wpłynie na ogólny wygląd, są też inne wersje kolorystyczne :)

      Usuń
  8. efekt na żywo, jakby hm "niedopracowany"? szkoda bo na tipsie rzeczywiście super.

    OdpowiedzUsuń
  9. na stronie sto procent pokazane coś innego:/ szkoda, że nie wyszło tak w rzeczywistości;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja moje lakiery z podobnymi drobinkami mieszam intensywnie i nie nałożę go dopóki mi się więcej drobinek nie nabierze - z tym się niestety męczę. Ale faktycznie, jak się już je nałoży to trzymają się długo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mieszałam, mieszałam, a i tak małe skubańce nie chciały włazić na pędzelek :D

      Usuń
  11. Nominowałam Twojego bloga do Liebster Award. Więcej informacji tu: http://zmiloscidopaznokci.blogspot.com/2014/06/kolejna-nominacja-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziękuję, chętnie wezmę udział ;)

      Usuń
  12. efektownie to wygląda...

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sam w sobie nieciekawy, dałabym jakiś kolor pod spód :D

    OdpowiedzUsuń
  14. drobinek by się więcej przydało, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. raczej więcej niż 3 warstwy bym nie nałożyła, też fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie zbyt mało drobinek, nie skusiłabym się na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mogli by dać więcej drobinek bo to słabo wygląda .

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe wyglądają Twoje paznokcie,na pewno kupie sobie taki sam lakier.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię takie lakiery. Mam podobny z Golden Rose :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy, choć własnoręczne zrobienie lakieru z drobinkami daje więcej frajdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z tymi drobinkami już tak jest, że raz się nabierze na pędzelek więcej a raz mniej :) Efekt jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciężko się nakłada te drobinki, a jak się da za dużo warstw to potem jeszcze ciężej to zmyć :D Ale efekt fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda całkiem fajnie, choć mógłby mieć więcej tych drobinek ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prezentuje się ładnie, jednak też , by drobinek było więcej.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda słabo, tandetnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie to wygląda ;) Ja bym spróbowała pod spód nałożyć inny lakier np. biały. Szkoda, że tak mało drobinek

    OdpowiedzUsuń
  27. Lepszy efekt jak drobinki zajmują 90% powierzchni paznokcia ale i tak super ;))

    Właśnie przerobiłam bluzkę na top i dodatek do szortów. Zapraszam ;)
    http://hermosos-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. jaki on sliczny, zakochalam sie, moje koloryy ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam podobny, tylko srebrny kupiony w Rossie, niestety się nie sprawdził wcale.

    OdpowiedzUsuń
  30. genialny, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  31. sam lakier wygląda słabo, chociaż na zdjęciu od producenta fajnie

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie to wygląda ale ja bym na biały lakier dała ten z drobinkami. :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się ten post? Zapraszam do komentowania i podzielenia się swoją opinią - z chęcią Cię odwiedzę i zobaczę o czym piszesz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...