Jak zmniejszyć wypadanie włosów? Rezultaty w połowie kuracji Trychoxin

Jak zmniejszyć wypadanie włosów? 

Rezultaty w połowie kuracji Trychoxin

Jak zmniejszyć wypadanie włosów? Rezultaty w połowie kuracji Trychoxin

Jestem już w połowie kuracji ampułkami, przeciw wypadaniu włosów Trychoxin. I przyznam, że efekty są całkiem niezłe, chociaż jeszcze nie spektakularne. Zajrzyjcie do poprzedniego wpisu, aby zobaczyć, na czym ta kuracja polega.

Chyba 3 czy 4 dnia przeżyłam niemały szok. Pomyślałam, że zrobię zdjęcie ilości włosów, które wyczesuję po myciu. Zazwyczaj to była wielka garść kosmyków, która nasuwała mi jedną myśl: "jakim cudem jeszcze coś mam na głowie?". A tu ogromne zaskoczenie, bo po wyczyszczeniu szczotki znalazłam przynajmniej o połowę mniej włosów, niż dotychczas. Po trzecim dniu (albo czwartym, sklerotyczka jestem)!

Jak zmniejszyć wypadanie włosów? Rezultaty w połowie kuracji Trychoxin

Kurację należy stosować przez 6 dni, a 7 robić przerwę. Przyznam, że przez te 2 tygodnie zdarzyło mi się dwa razy zapomnieć o aplikowaniu ampułek (mówiłam, skleroza). Wątpię jednak, aby wpłynęło to drastycznie na kurację. Pierwszego dnia musiałam "nauczyć się" aplikacji produktu. Napsikałam na skórę głowy, chciałam się zabierać do masażu, a zorientowałam się, że zużyłam tylko połowę przeznaczonego na aplikację płynu (w ampułce mieści się ilość na dwa dni). Gdy przejechałam palcami po skórze głowy, okazało się, że jest jeszcze sporo suchych miejsc. Aplikując Trychoxin na te miejsca - zużyłam całą ilość przeznaczoną na ten dzień.

Nie pojawiły się żadne nieprzyjemności. Jedynym efektem, który zaobserwowałam jest mocne uczucie ciepła na linii głowa-szyja. Tylko w tym miejscu.

Jak zmniejszyć wypadanie włosów? Rezultaty w połowie kuracji Trychoxin

Co do szamponu - sprawdza się bardzo dobrze. Jak już wspomniałam w poprzednim poście, dotyczącym kuracji Trychoxin, ma bardzo rzadką konsystencję. Bardzo dobrze domywa włosy, które nie są obciążone, ale puszyste i ładnie układające się po wyschnięciu.

Nie wiem, czy to zasługa szamponu, czy ampułek (może obydwu), ale zauważyłam, że moje włosy dłużej utrzymują świeżość. Wcześniej po dwóch dniach wymagały mycia, teraz są to 3 dni.

Wracam do Was za 2 tygodnie z końcowymi rezultatami!

Stestuj To

Blogerka od 3 lat. Pasjonatka kosmetyków zarówno drogeryjnych, jak i naturalnych. Uwielbia dzielić się przemyśleniami i poradami.

13 komentarzy:

  1. Ja dopiero zaczynam tę kurację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci, że bardzo mnie zainteresowałaś i bliżej się temu przyjrzę :) Włosy wypadają mi garściami, zawsze przy myciu i czesaniu też zastanawiam się jakim cudem mam cokolwiek na głowie...

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no, no... Muszę się zdecydować na kurację tym specyfikiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tych preparatach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że istnieje jakikolwiek, skuteczny na to sposób...

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wypróbuję Twój sposób...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sprawdzałam już naprawdę mega drogie produkty, ale powstrzymałam się i chyba dobrze, bo będę szukała dalej, może trafi się coś za mniejsze pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
  8. I am frequent visitor of your website as i love to read out the articles posted on your website. At the same time i request to post some great article on Carpet and Rugs in Bangkok Thailand and similar as well. Thanks !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks for taking the time to discuss and share this with us, I for one feel strongly about it and really enjoyed learning more about this topic. Please share some more useful info on Modern Carpet Thailand also. I can see that you possess a degree of expertise on this subject.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurację należy stosować przez 6 dni, a 7 robić przerwę. Przyznam, że przez te 2 tygodnie zdarzyło mi się dwa razy zapomnieć o aplikowaniu ampułek (mówiłam, skleroza). Wątpię jednak, aby wpłynęło to drastycznie na kurację. best ecommerce website design company , best ecommerce development company , ecommerce app development company , ecommerce development company india , ecommerce website development company india , ecommerce website designing company in india , ecommerce web development company india , ecommerce web design company india , ecommerce website development company in chennai Pierwszego dnia musiałam "nauczyć się" aplikacji produktu. Napsikałam na skórę głowy, chciałam się zabierać do masażu, a zorientowałam się, że zużyłam tylko połowę przeznaczonego na aplikację płynu (w ampułce mieści się ilość na dwa dni). Gdy przejechałam palcami po skórze głowy, okazało się, że jest jeszcze sporo suchych miejsc. Aplikując Trychoxin na te miejsca - zużyłam całą ilość przeznaczoną na ten dzień.

    OdpowiedzUsuń
  11. "

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    1.Check out ARC Salon (Marine Parade)

    2.Check out D'Cut Hair Studio (Orchard)

    3.Check out De-Hair Profile (Orchard)

    4.Check out Giseno Hair & Beauty Aesthetics Studio (Kovan)

    5.Check out Hair Industry (Marine Parade)"

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem w trakcie kuracji,nam nadzieję że będzie dobry efekt.

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się ten post? Zapraszam do komentowania i podzielenia się swoją opinią - z chęcią Cię odwiedzę i zobaczę o czym piszesz :)