Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej!

W ramach kolejnego wyzwania rzuconego przez Rabble.pl - dzisiaj napiszę co nieco w tematyce domowej - o ozdobach, umeblowaniu i takich tam ;)


Na chwilę obecną nie mogę się pochwalić swoimi czterema kątami, bo jak wiecie mieszkam w Anglii i aktualnie wynajmuję pokój, więc nie mam wielkiego pola do popisu. Ale, ale - już od kilku lat mam w głowie umeblowane moje przyszłe mieszkanko (które być może pojawi się w bliskiej przyszłości) i właśnie w dzisiejszym poście postanowiłam się z Wami podzielić kilkoma moimi przemyśleniami i pomysłami.

Przede wszystkim zależy mi na tym aby było przytulnie, jestem okropnym zmarźluchem, więc nawet wygląd mieszkania musi mi się kojarzyć z ciepłem. Z drugiej strony uwielbiam biel w wyposażeniu wnętrz, więc nie do końca się to łączy. Na szczęście wszystko można osiągnąć dodatkami.

SYPIALNIA

To będzie moja mekka i ulubione miejsce, akurat spanie to moja ulubiona czynność (jak pewnie wielu z Was). Ciepła kołderka, mięciutki kocyk (4), puchaty dywanik (9) i stoliczek z lampką (5) na odłożenie wieczornej lektury. Czy to nie brzmi wspaniale?


Jako zapalona kociara nie pogardziłabym pościelą w sierściuchy (1), nie wiem tylko co na to mój chłopak;) Puchate poduszki są cudowne (2)(6), uwielbiam przytulać się do czegoś miłego. 

KUCHNIA

Wprawdzie nie jestem zapaloną kucharką, w tej części domu najlepiej sprawdza się mój chłopak, to nie przeszkadza mi to w zaplanowaniu jej wyglądu. W tym pomieszczeniu lubię pastelowe dodatki i wszelkie udogodnienia. Wprawdzie obiady to nie moja działka, ale jeśli chodzi o słodkości - oj, to lubię. Nie lubię, kiedy wszystkie przedmioty są na wierzchu, dlatego wszelkie pudełeczka, schowki i pojemniki są na wagę złota.




Znowu dużo dodatków z kotami, mimo że nie przebywałabym w tej części domu aż tak często, to jednak miłe dla oka są akcesoria z kotami. Bo czy takie dosoloenie potrawy z kocimi przyprawnikami (14) nie byłoby miłą czynnością? Albo wypicie herbaty w dużymi kubku z kotem (4)? Akurat jeśli chodzi o kubki - u mnie zawsze muszą być największe, najlepiej litrowe. Nie dla mnie jest picie z małych filiżaneczek, chyba mam to po Mamie. 
Już wspomniałam, że lubię wszystko chować (o tym też za chwilę), więc puszki i pojemniki (7)(10)(11)(12) to produkty, które będę kupować w pierwszej kolejności.

ŁAZIENKA

Nie ma co ukrywać, że jako typowa kobieta i jednocześnie blogerka urodowa w łazience będę spędzać dużo czasu. Chcę żeby panował tu ład, na pewno będę trzymać tu kosmetyki pielęgnacyjne i do kąpieli, natomiast, jeśli chodzi o makijaż - marzę o toaletce.


Kosz na pranie (1) to obowiązkowe wyposażenie łazienki, nie chcę, żeby brudne ubrania walały mi się po zapewne małym pomieszczeniu. Takim samym musem jest mydelniczka (5), bo bardzo lubię mydła w kostce, chociaż głównie do mycia pędzli, ale nie lubię, kiedy mokre brudzi umywalkę. Uważam, że dobrym pomysłem byłby zakup małego zestawu kosmetyków (6) dla gości, owszem - nie narzekam na ilość produktów do pielęgnacji, ale na pewno gościom byłoby miło, gdyby mieli do dyspozycji swój własny zestawik. No i oczywiście nie obejdę się bez ładnego zapachu (2)(8), ale to akurat must have w każdym pomieszczeniu. Nie zapomnę o tym, że po kąpieli stanięcie bosymi stopami na zimną podłogę to nieprzyjemne uczucie, z kocimi kapciami (oczywiście) (7) od razu zniweluję tą czynność.

ORGANIZACJA/KOSMETYKI

Jak wspomniałam - wszystko musi mieć u mnie swoje miejsce, także organizery i pudełeczka będę pewnie kupować na tony.


Toaletka (1) jest moim cichym marzeniem już od dawna, nie wiem jednak czy znajdę odpowiednio dużą i ładną jak na moje potrzeby;) Już widzę poukładane na niej śliczne szkatułki i pudełeczka. No i się rozmarzyłam.

A jak wyglądają Wasze cztery kąty? Może też całe meblowania i ozdabianie dopiero przed Wami? Jeśli szukacie fajnych dodatków do Waszych domków i mieszkanek - skorzystajcie z kodów rabatowych do Home&You, które oferuje Rabble.pl

19 komentarzy:

  1. Ładna lampka do sypialni. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne inspiracje ! ;)
    Powiem szczerze że kocham mój domek ;) I gdy jesteśmy z chłopakiem czy u moich rodziców czy u jego, czy na jakimś wyjeździe , zawsze wracamy z ogromną przyejmnością i już po dwóch dniach mówimy " chcemy do domu !! " ;D Nigdzie nie jest tak dobrze jak w domku ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dodatki wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocie kapcie wygrały <3 są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne gadżety. Myślę, że to będzie przytulne mieszkanko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem zmarzluchem i uwielbiam poduchy, kocyki i inne puchowe ciepłe rzeczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jestem zmarzluchem i uwielbiam poduchy, kocyki i inne puchowe ciepłe rzeczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poduszki, kocyki, ozdoby, pudełeczka - uwielbiam, to cała ja :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Sypialnia pięknie dobrana *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Toaletka jest również moim marzeniem, chciałabym mieć porządny mebel na moje kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne dodatki, uwielbiam takie 'pierdółki' do domu :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne propozycje :) Koc z frędzlami jest uroczy. Pokazałam go również w moim wpisie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach, żeby jeszcze mieć tylko finanse i miejsce na to wszystko... ;)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się ten post? Zapraszam do komentowania i podzielenia się swoją opinią - z chęcią Cię odwiedzę i zobaczę o czym piszesz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...