Warto kupić! Czyli co w sklepach piszczy.

Sklepy kuszą promocjami, dlatego zebrałam dzisiaj trochę informacji o tym za czym warto się rozejrzeć ;)




 

LIDL
Do 26.03

W ofercie Lidla możemy kupić popularną ostatnio szczoteczkę do oczyszczania twarzy, cena nie jest wysoka, a może okazać się fajnym zamiennikiem dla droższych produktów tego typu.



LIDL
Do 26.03

Poduszka dekoracyjna może fajnie odmienić każde wnętrze. W ofercie Lidla mamy do wyboru kilka kolorów, myślę, że każdy znajdzie coś co trafi w jego gust.



Biedronka
Do 3.04

W Biedronce znowu dostępna jest garść książek, między innymi kolorowanka dla dorosłych „Gra o tron”.



Biedronka
Do 27.03

Wiosenne porządki czas zacząć! Biedronka wspomoże nas w tych działaniach proponując akcesoria pomocne w sprzątaniu, urządzenia czyszczące i narzędzia ogrodowe.



LIDL
Do 3.04

Nastała wiosna, czy to nie świetny czas na zdrowe odżywianie i picie owocowych lub warzywnych koktajli? Dzięki Lidlowi możemy mieć świetny blender, który na pewno ułatwi nam zadanie przyrządzania pyszności. Sama mam podobne urządzenie i żałuję, że zostawiłam je w Polsce. Na pewno przy okazji wizyty w maju zabiorę je ze sobą.



Biedronka
Do 6.04

Coś dla naszych pupili, domki i legowiska! Chociaż wiadomo, że kotu wystarczy tylko karton ;)



Biedronka
Do 10.04

Nie macie ręki do kwiatów? Nic  straconego, to tak jak ja. Specjalnie dla nas Biedronka wprowadziła do oferty sztuczne kwiaty i kaktusy. Przyznam, że wyglądają nieźle.



ALMA
Do 30.03

Ze względu na Wielkanoc dekorujemy nasze cztery kąty króliczkami, zajączkami i jajeczkami. Alma udostępniła kilka fajnych propozycji na wprowadzenie świątecznego klimatu.


Stestuj To

Blogerka od 3 lat. Pasjonatka kosmetyków zarówno drogeryjnych, jak i naturalnych. Uwielbia dzielić się przemyśleniami i poradami.

7 komentarzy:

  1. Ciekawe oferty, do Biedronki na pewno zajrzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się oferta biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam obsesję na punkcie szczoteczek do twarzy - kupuję (te tańsze) na potęgę, czy to automatyczne, czy nie i wszystkie mi podrażniają skórę. A mimo to kupuję. :D Także niedobrze, że zobaczyłam ofertę Lidla... :D I te poduszki, aaach! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę jutro koniecznie zajrzeć do Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki blender to ja bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe zestawienie ofert sklepów :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://wkacikuurodowym.blogspot.com/
    Będzie mi bardzo miło! :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się ten post? Zapraszam do komentowania i podzielenia się swoją opinią - z chęcią Cię odwiedzę i zobaczę o czym piszesz :)